måndag 14 december 2009

Tina gästbloggar om förhud.

Jag har väl egentligen aldrig ens tänkt på det. Förut alltså. Tills den dag då den här terminen startade. Det var september, solen sken och livet kändes ganska okej. Vi var tillbaka i stan igen, skolan hade börjat och alla var samlade. Till saken hör att mina sambos Al the kid and Moe the hoe och vår vän Sandra Dee hade varit i det stora landet i väst och pluggat (läs: testat nya jaktmarker). I det stora landet i Väst, även kallat drömmarnas land, har inte killar förhud. Detta blir grunden för många och långa diskussioner.

Det bli oktober, november och början av december. Det blir grått och tråkigt ute men vi pratar fortfarande om förhud. Samtalsämnet verkar aldrig uttömt. Och sen idag den 14e december 2009 insåg jag precis att jag utan att veta om det har konverterat till att bli en förhudshatare. Utan att vad jag kan minnas någonsin haft kontakt med en omskuren man föredrar jag det mer.

Jag är less på förhud som hänger ut över killars ädlare delar. Frida och Jag konstaterar dock att det fortfarande finns dem som har lyckats förvalta sin förhud och trots regnkappan har en fin fläskfilé att stoltsera med. Dock ligger det och gnager i bakhuvudet på mig. Jag känner att jag bara vill skrika rakt ut på bibblan. UPP TILL KAMP - VÅGA VÄGRA FÖRHUD!



2 kommentarer:

Al sa...

Hahahahahahahahahaha...Skrik det, gör det bara!!

sandra deeeeeee sa...

Hahaha YES!!! Get rid of the rain coat!!