fredag 18 december 2009

Team Stardust gravid?

Jag önskar att jag hade kunnat ge er lite smarrigt skvaller om vem som är gravid i Kalmar. Det kan jag inte. Men jag kan säga att förmodlingen finns det en chans att någon i Team Stardust har snurrat runt i sängmalmen utan en latexhinna pådragen över korven.


Hur kan jag veta detta undrar ni??


Jag hittade bruksanvisning för ett grav-test. Mohahaha! Någon har varit så orolig över att ha en bulle i ungnen att dem valde att kissa på stickan på bibblan... Jag har inte hört varken något glädjetjut eller ångestladdat jag-ska-bli-mamma-skrik så jag kan inte berätta om stickan visade ett kryss eller inte.
Lika bra att erkänna, jag föddes nyfiken, så jag gick genast in och kollade vem som hade bokat grupprummet jag fann testet i. Svaret är Team Stardust men Amanda Ask i spetsen. Tyvärr har jag (vad jag vet) aldrig haft äran att skaka tass med Team Stardust eller den mystiska Amanda Ask så i tron att du är gravid ropar jag ut i cyberspace!
Lycka till med ungen eller aborten!

1 kommentar:

Alex sa...

Hahahahahahahaha, faaan va det här inlägget precis gjorde min dag!