onsdag 2 december 2009

Hanssonz

Alltså... Seriöst! Jag är ingen Bitterfitta. Har aldrig varit och kommer aldrig att vara. Jag kommer aldrig sucka åt flickor som fnittrar på kafe'er eller skälla ut nån som går mot röd gubbe. Nä då, ingen bitterfitta här inte. Samma på det här jävla bibloteket, jag förstår att om nån säger något som är lika roligt som Samuraj Vaginas historier så är det klart att man måste garva. Självklart! Men gränsen måste ju faktiskt gå någonstans... Så när det sitter 4 långhåriga töntiga jävla grodmiffon i ett rum och spelar Hansons MMmm Bop högt när jag försöker plugga så kliar det i höger knytnäve och istället för att plugga fantiserar jag om att stoppa upp en taggig kaktus i rumpan på dem... Då skulle dem inte vara så kaxiga längre! Mohaha

För övrigt, hade Hansons varit ett svenskt band hade dem hetat Hanssons och då hade dem antagligen varit ett dansband. Då hade dem nog slagit sig ihop med dem där Scotts och hetat Zcott-HanssonZ... de ni!

Inga kommentarer: