söndag 20 december 2009

svennebanan snortar nässpray

Tanken var att vi skulle skriva analys av vår C-uppsats. En god tanke kan man tycka. Vid sju gav vi upp och insåg att en analys kräver lite berusningsdrycker i kroppen. Efter att ha svurit åt att vi befinner oss i en alkoholfattig lägenhet i ett land som inte tycker att vin ska kunna konsumeras en söndag så gav vi upp.

Eftersom vi kört fast i uppsatsskrivande försökte vi istället kartlägga samlagsaktiviteten i Kalmar och jävlar vad alla juckar runt i stan! Efter att ha ringt för att komplettera vår ligg-information från Storm kan jag nu konstatera att jag är stolt bukiskusin med hela gänget på Storgatan. TJOOHOOO!!! Bukiskusiner is the shit!

Vissa personer fick en oväntat en väldigt central roll i nätverket och jag känner att jag inte riktigt har gjort mitt i Kalmar för att sammansluta cirkeln. Fan, jag är ju sån jävla Svenne banan som bara ligger mellan mycket, har mellan bra sex med mellan många människor, som är sådär mellan snygga och i mellan ålder. Hej, jag heter Frida och kommer från landet mellan/lagom.

Jaja, bollen ligger ju iallfall inte hos mig om Tina vill att vi ska utveckla vår vänskap till att bli dubbelbukiskusiner. Det finns bara ett visst antal inviter som du kan dela ut innan du faktiskt levererar....

Kvällen avslutades med att snorta nässpray från tesked. Det gick upp i näsan och rätt ner i halsen. Det svider lite i nosen och jag kommer antagligen börja blödanäsblod i natt över hela Alex the Kids säng (mohaha) men de e det lätt värt för att kunna andas.

1 kommentar:

Alex sa...

Nu ger du fan i att blöda ner min säng qvinna!