tisdag 15 december 2009

gnid på bögklubb

Carlo är besviken. Mycket besviken! Vi är på gayklubb i Barcelona och Carlo känner att han inte får tillräckligt med uppmärksamhet.
- Hur fan kan du få mer uppmärksamhet än mig när vi är på en BÖGklubb. Inte en gayklubb utan en BÖGklubb! Fan!


Han knäpper upp en knapp till och känner sig nöjd med sitt kala bröst. Yosef (en av våra nya homosexuella vänner) grindar upp sitt ass i skrevet på Carlo. Carlo är fortfarande missnöjd med den attraktionskraft på det manliga könet. Jag måste ju hålla med om att han ser lite malplacerad ut i sin halvuppknäppta finskjorta på dansgolvet omringad av hånglande upp-pumpade bögar i spännlinnen men försöker ändå trösta min vän
- Men Carlo, Yosef gned ju ändå sin bakdel rätt ordentligt mot ditt skrev. Det måste ju räknas.
Carlo ger mig en blick som tyst utnämner mig till en blåst brud som inte fattar någonting. Han suckar och förklarar:
- Meh... Han gjorde det ju bara för att vara snäll.......

Inga kommentarer: