lördag 12 december 2009

En slampa på bibblan

Det är lördag. Vi sitter på bibblan. Tina hatar sitt liv. Hon tittar argt ut i luften och säger:

"Jag är så arg på gud. Kunde jag inte ha fått min mens imorrn istället?"

"Jasså, vem hade du tänkt ligga med?"

"VEM SOM!?!?! Oj, jag kanske inte ska marknadsföra mig själv som slampa över hela bibblan..."

Tiden går..... Vi pluggar tror ja.... Sen tittar Tina plötsligt upp och berättar att hon skrivit ett argt mail och beklagat sig över sitt liv, gud och lingonveckan till brudarna.

Moas svar: "Riktiga slynor knullar med mens"

Några andra citat som hoppat upp under förmiddagen (den timmen vi har varit på bibblan)

"Så jävla orättvist, Moa kommere ju få knulla baguetter i ett helt år om hon ska bo i Frankrike i ett år."

Jag tittar frågande på henne. och tror att min blick säger "Är detta ett lämpligt samtal på bibblan??"

Tina tolkar min blick som "Men är fransmän nåt att att ha då?" och svarar

"Ja, fransmän är ju lite homosexuella"


Tina is on the roll idag. Hon kan få en egen stand up show...

Inga kommentarer: