lördag 12 december 2009

faceraped!

Nu har jag bestämt mej, ni får säga vad ni vill. Jag kommer behålla barnet.

mmm, de va var det stod på min status i ett par timmar.... Var på jag får följande mail av en väldigt gammal vän....

tänkte egentligen bara skriva en kommentar på din status men det blev kanske lite långt och blev blyg för att alla skulle läsa det. som gammal och förhoppningsvis god vän så hoppas jag att jag har rätt att fråga ändå ÄR DU VERKLIGEN GRAVID? (frågan är kanske lite retorisk.) Gu va underbart. det verkar ju som du har bestämt dig så då kan det inte vara annat eller hur. även om du kanske kommer spy ett par gånger och sen får ta hand om blöjer och sånt men det verkar bara vara små saker när det kommer det till kritan. tvivla inte; DU KOMMER BLI EN FANTASTISK MAMMA! Kör hårt! Och säg till om det är nått jag kan göra. Vet att jag är långt borta och det dröjer evigheter mellan vi ses men jag hoppas ändå att du känner som jag att du har en självklar plats i mitt hjärta. TUSEN TUSEN KRAMAR TILL DIG!!!

Jag tror att detta kan räknas till årets facerape!!!

1 kommentar:

angelica sa...

vadå är de när ngn knäcker ens facebook och skriver de eller ör det ngn grupp sm går in och gör de ?