lördag 10 april 2010

Välkommen till Kaaalmar!

Efter snart 3 år ifrån varandra är jag och Frida äntligen förenade igen! Jag kommer att skriva mitt ex-jobb på Öland och spendera helgerna här på S:t Kristoffers väg i Kalmar under de kommande 2 månaderna och det ska bli fett!

Igår inleddes denna legendariska vår med en vistelse på Fridas gym och sedan sattes förfesten igång. Vi stack till Elin med varsitt partyglas i handen och väl där väntade trevligt sällskap och lekar. Vi uppfann en ny twist på "Djungeltelegrafen" - istället för att vara ett djur så var alla olika dialekter med tillhörade rörelser Mycket underhållande.

Sedan väntade Byttan! Och jag blev positivt överraskad, SJUKT många snygga killar. Det är nästan så att jag funderar på att överge Skåneland och emigrera till Småland. Givetvis var jag även tvungen att springa på ett gammalt ligg. Tyvärr hade han odlat väldigt ovälkommet ansiktshår så nu är han inte längre aktuell!! Vem får för sig att odla mustasch lixom?? Kvällen blev extremt lyckad, ansiktshår till trots, och jag har mycket hopp om en förbannat fin vår!

Vi ses i dimman!

/Johanna

Inga kommentarer: