onsdag 7 april 2010

smygbajsare

Idag skulle jag tömma min blåsa/kasta lite vatten/slå en drill... pick one! Jag va tvungen att gå in på 4 toaletter innan jag kunde hitta en som inte stank!!!! Seriöst, hur många smygbajsare kan det finnas på en skola?? Jag funderar nu på att gå till kåren, kommunen eller va fan, till riksdagen. Detta är fan ett alvarligt problem i dagens samhälle.


Vad är problemet, kan inte folk göra sina buisness hemma??

Jessica, finns det någon medicinsk förklaring till att vissa växer upp och blir smygbajsare?



Till alla smygbajsare:

Ni som är minst över 15 år bör ju veta att:

1. Det är INTE okej att bajsa på en offentliga platser.

2. Skolan, bibblan och krogen är YTTERST offentliga platser.

---> därför bör ni ändra er

Detta kan ni göra genom att:

1. Börja dagen med en kopp kaffe

2. Drick massa sprit på kvällen så är definitivt redo att göra dina buisness på hemmaplan innan du går till skolan

3. Gör som Bögen och käka 12 äpplen om dagen. Gärna ALLT på äpplet utom pinnen.


Varning! Denna bajsmetod kan leda till okontrollerat pruttande(och eventuell kåthet på greven)!


Så för att alla miffon ska förstå min poäng


AVYTTRA AVFÖRINGEN HEMMA!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

eller ät nåt smutsigt utan att ha tvättat händerna efter det tidagare toabesöket, kanske t.om torka ditt senaste lass med näven innan du äter - så går det kanske jämföra med perubakterier.. då lovar jag att det kommer rinna ur röven! o då vill man inget annat än att göra det hemma.