onsdag 14 april 2010

the show most go on

Det blogginlägg kommer efter det förra FETA inlägget har jag fått lite perspektiv på livet. Inget känns längre tillräckligt stort för att blogga om så nu vet ni kära läsare. Jag kommer aldrig skriva ett FETARE inlägg än det förra men the shoow most go on! Så jag tänker traggla på och veta att jag redan har nått peaken på min bloggkarriär.

Senaste 4 timmarna har spenderats på Krögers uteservering men FUCK utgång. Nu blir det häng på Storgatan. Bögen sitter och analyserar alla bilder som tagits på henne idag för att luska ut varifrån hennes ASS kom ifrån. Sen sitter hon och skriker över att hon har en "FET-dag". Hon skriker högt. Wildcat hämtar öl, Tiny V käkar russin och The Kid sitter och räknar hur många gånger hon kan gunga en galge fram och tillbaka när den sitter fast på näsan. Plötsligt säger hon

"65 gånger, Im jus saying"

Inga kommentarer: