torsdag 22 april 2010

Osoft liksom

Så jävla osoft dag so far...


Min mobil bestämmer sig för att gå i strejk och stänger av sig själv mitt i natten så jag kommer inte iväg till föreläsning. När jag äntligen vaknar har världens största finne landat på min kind (snälla bespara mig alla skämt om höhö, en finne?? Var kom han/hon ifrån?? Det var inget vodkadrickande, bastubadande eller hockyspelande fyllo från Finland utan en PIMPLE som bosatte sig på kinden) och dessutom en riktigt bad hair day. Eller ska vi säga bad head day eftersom jag tydligen inte kan komma ihåg min jävla pin-kod. ÅHHHHH, jag orkar inte!


Nu är jag på bibblan och tänkte mingla lite. Då är INGEN här! Ingen som är nåt alltså!!! Meeehhhh.... Va fan??? Å jag vill inte höra nåt tjafs om att man tappar hår eller har tenta ångest. Idag tar jag patent på att det är mest synd om mig...

Googlade pimple och fick lite perspektiv på mitt liv. Jag överlever nog dagen iaf...

Inga kommentarer: