onsdag 28 april 2010

taggad

PUT YOUR HANDS UP FOR VÅREN 2010

Tenta imorrn. Det kan betyda att det är fel dag för mig att sitta och tönta runt på facebook och annat istället för att plugga. Man kan ju tycka det iallafall. Jag får nog ta tag i mitt liv men det är så svårt att koncentrera mig eftersom det faktiskt känns som mitt liv börjar klockan 12 imörrn!


Då blir det road trip ner till skåne och jag ska hänga med massa favvisar... SAMTIDT! Hur grymt e inte det liksom. Jess ska ju tydligen på nån liten tillställning i Uppsala, vad nu hon ska göra där??? Och Kalmar-girlsen kommer inte bli samlade förrsen på examen eller beachpartyt men ändå... Det är ingen dålig uppslutning på riktigt softa babes i Lund i helgen!


Sen kommer veckorna bara springa förbi med öl i vallgraven, shots i skottland, grill med Powerwalkarn, balkong häng på storgatan... Ja, ni hör ju. So FRIDAY-STYLE!

Ja, ni hör ju. Hur fan ska jag kunna fokusera på tentan imorrn??

Inga kommentarer: