måndag 12 april 2010

jag är fashion




Imorgon ska jag lära mig mitt nya sommarjobb som ni ser ovan. Sjukt cool kommer jag att va i min speedboat. Trodde jag ja tills chefen ringde:


"Du, vi kör inte våtdräkter imorrn, vi kör torrdräkter."


Okej svarar jag och sätter mig vid datorn för att googla torrdräkter och inser att jag kommer se ut som en nördig austronat imorrn. Eftersom man ska ha kläder under finns det även risk för en michelingubbe-efterlikning.


Men va fan, det e ju jag som sättertrender så precis som jag tror att The Kid kommer sätta nya trenden med "bald spots", Drama kommer göra det trendigt att bara raka sig om man har könssjukdom, Sandra kommer göra det sjukt trendigt att flasha och svartrockar-jens kommer göra det trendigt att vråla på inandning så kommer jag göra ovanstående torrdräkt trendig i sommar så ut och köp nu för fan!

Jag är ju fashion!

Inga kommentarer: