torsdag 15 april 2010

hur svårt kan det va?

vad fan är det med alla. Måste alla bete sig som mongolida, halta jävla sniglar när dem ska köpa kaffe på skolan. I-landsproblem tänker ni - jävligt störigt tänker jag. Hur svårt kan det va för dem små miffona att fatta att om det står två kannor med kaffe så behöver man inte vänta på att personen framför har hällt upp sitt kaffe klart från den kanna 1 innan man själv kan ta upp kanna 2 och hälla i sin kopp.

Mmm, kaffe kan dem inte hälla men smygbajsa ska dem tydligen göra! Nästa gång tänker jag slå undan bena på sölpottan framför mig och hälla kaffe på henne när hon ligger och gnyr i fosterställning på golvet. Och skratta ska jag göga. Högt!

Puh, dagens våldfantasi avklarad. Den ska jag ha färsk i minnet när jag köttar på box-passet ikväll! Mohahaha

Inga kommentarer: