onsdag 21 april 2010

in our minds

Vi är vänner. Vi är taighta som man säger men inte alltid så synkade med våra tankar. Speciellt inte tredje stoppet på vår drinkrunda. Ibland är vi stone-face och det är helt omöjligt att förså vad vi tänker. Ibland e vi miffon och det är omöjligt att förstå vad vi tänker MED.

På detta kort har vi dock gjort allting väldigt lätt att förstå, men för er misslyckade satar som inte kan tolka uttrycken för våra tankar så ska jag berätta vad vi alla tänker på denna bild:The Kid tänker: "Nu har Renato varit här ett tag. Fan, min mutta är öm. trisst."
DLR (den lättroade) tänker: Lägg av, till och med min fyra åriga systerdotter skulle kunna lista ut vad hon tänker. Där översätter jag inte till er muppar. Kan ni inte lista ut det själva så hoppas jag inte att du är en av mina vänner som pluggar på Universitet för isåfall va det WAIST OF MONEY!
Tiny V tänker: "hehe, ingen märker att jag sitter och gör kniiip övningar just nu"
Friday (alltså moi) tänker: "Oj, en kamera. Måste posa. Tänk porr FRida, tänk PORR"
Plantan tänker: "Fan, skulle lyssnat på Maria Montazami... tupera tupera tupera."
Wildcat tänker: "Alla andra ler säkert fint just nu... MÅSTE FÖRSTÖRA BILDEN!"

Inga kommentarer: