måndag 4 maj 2009

viva la frida

Här sitter jag brevid Carlo som lyssnar på Backstreet boys album!?!?!?!

Då har man varit i Kroatien också. Det har ju varit minst sagt händelserikt... Jag har varit konstant packad dag som kväll, skapat och namngett en egen ö, badat i havet och i en riktigt smutsig pool, dansat på borden på partybåten, hånglat på stranden, vunnit en wet t-shirt tävling, fått en hel båt att skrika "viva la Frida" och även fått en kille att ha det skrivet över bröstet, slagit en serb på käften för Lisas skull, åkt med Gary till sjukhuset, snott en cola, skaffat fler slovenska vänner, lärt känna störtsköna tyskar och blandat drinkar hos bartendern. Kan ju lägga upp bilder men dem dyker upp på fejjan.

Jag hoppas att ni alla har kollat in min film om när Tina kom till Slovenien. Om inte så gå till youtube och skriv "Tina kommer till Slovenien" i sökfältet. Carlo med salt i ögat är fruktansvärt rolig!

Imorgon ska jag berätta om den mest störda historien från deras tripp till Montenegro men nu är det LOST som står på programmet!

massa kärlek

Inga kommentarer: