tisdag 19 maj 2009

Not tired of Techology...

Man kan säga att bor man i en större lägenhet blir man rätt lat av sig. Många gånger har jag haft diskutioner med Lisa på msn när hon varit i sitt rum (numera mitt rum) och jag varit i vardagsrummet (numera hennes rum). När jag gjort fyllemat vid sex på morgonen har jag suttit i mitt rum och Pierre i sitt rum och pratat på skype samtidigt som vi haft diskutioner med andra på msn. Med webbcam såklart så man kan underhålla varandra med roliga miner ifall personen man pratar med på msn inte är underhållande nog och så att Pierre inte behöver skrika och väcka resten av huset när vattnet kokar eller när min pasta är färdig! Igår hade jag och Carlo följande disskution på när han sitter i rummet brevid. Inte direkt så långt borta att det skulle krävas röksignaler eller joddling för att prata med honom men vad gör man... facebook så klart!

21:43Frida
bloggat!

21:44Carlo
ska checka :)

21:46Carlo
haha, så jävla rolig du är

lost?

21:46Frida
japp. vanliga stället??

jag ska ta vatten i köket, vill du ha nåt??

21:48Carlo
för mycket att bära för dig, jag hänkar

ses i korsningen om 20 sek?


Nu ska jag duscha, party på stranden klockan 2 i eftermiddag:)

Inga kommentarer: