torsdag 28 maj 2009

Svaren, Carolin och Cleas

Nu är det många dagar som ska sammanfattas i bloggen igen. Men kan ju börja med att en förvirrad carolinve kom hit på torsdagkvällen och vi tänkte att svaren på livens frågor finns i botten av flaskan (ja,flaskorna). Vi kommer hem lite askalas och jag deckar på Pierre och dreglar ner hela armen medan han placerade datan på min gump och spelade data till han skulle lägga sig. Så vi vaknar fredag morgon, carolin lite färgglad med en blå tå och jag med ett stort brännmärke i ryggen!?!

- Fanns svaren i botten eller?
- Man vet inte så noga. Om dem fanns där så minns jag det inte iaf...
- Kanske finns i botten på ölburkar istället?
- Vi får leta...

Ner på stranden och sen till Koper föör att kolla solnedgången och leta svar med resten av alla utbytesstudenter som hade bbq. Kvällen avslutades med ett dopp i det adriatiska havet frammåt fyra fem på morgonen. Lite seg va jag allt i kroppen när jag skulle ha dansshow på lördagen. Men inte fanns där heller några svar. Eller man vet inte så noga, men i så fall försvann dem i dimman...

Festival på lördagkvällen vilket var bra eftersom vi kunde leta eftersvaren i petflaskor innehållande alkohol. Mycket alkohol. Vi träffade världens största morot och Carolin var blöt i skrevet hela kvällen.

Söndagen kom vi på den ideen att vi borde ha en bok där vi skriver under kvällen så vi inte glömmer bort svaren. Boken fick heta Claes för det är roligare att komma med hatten i. Utdrag ur Claes utlovas innom en snar framtid....

Får köra en fortsättning kommer på detta inlägget, måste plugga

Inga kommentarer: