fredag 29 maj 2009

fortsättning med Hetvid

Mycket speciell lägenhet. Pierre har somnat i min säng och jag sitter och försöker plugga medan Lisa spelar Magnus Uggla (?) på högsta volym i vardagsrummet. Tro nu inte att det är mannen med afro och solglasögon som stör, det är mer facebook, bloggar och aftonbladet som tar upp min koncentration...

Men jag kan ju fortsätta att berätta om helgen när Carolin var här. Vi skapade ju alltså Cleas på söndagen för att ifall vi skulle hitta alla svar i botten på flaskan så skule vi inte glömma bort dem. Vi vandrade ner till en bar och drack redbull vodka som om det var... ja, redbull vodka helt enkelt och snackade bort tiden med varandra, med cleas, i telefon med dem som inte var ute och med två random tyskar som också tyckte Cleas var rolig. Sen tyckte dem Cleas inte hade tillräckligt med yta att skriva på och klottrade ner hela Carolins ben. Hmm... Snyggt??

utdrag från Cleas denna kväll:
Carolin till bartenern:
- The drinks are not free?
- NO
- But I have a hat on...

Ingen aning om varför detta har skrivits i boken men detta har sagts:

C - Men akta min fitta, liksom!
F - Oj, vilket litet huvud det blev...
C - Meh, sno inte min keps!
F - Men sno inte min fitta liksom...

F - Fan, bilen är skitig och jag ville ju himla...
C - Varför ska du himla??
F - Det är ingen sol så jag kan ju inte sola!


Skulle tagit en buss till Venedig vid sju dagen efter men finally..... no. Så blev det inte. Vi var inte framme i staden med broar försen vid 5 på eftermiddagen och då njöt vi av det fina hotellet och va ute och åt och drack på kvällen, super kul som alltid med min Hetvid!

Inga kommentarer: