söndag 26 april 2009

dvärgen

Ja, jag har blivit dvärg! Det måste vara så... Vi va på en ny klubb igår och girlsen där va höga som hus, och då menar jag faktiskt inte att dem snortat på toan fast det hade dem säkert det med (avundsjuk?? JAG?? Inte då, vem vill ha ben som aldrig slutar liksom. Nä, jag är inte bitter). Jag som gav mina fötter lite ledigt från klackarna stod där som en dvärg och tittade avundsjukt upp mot himlen. Sen försvann höghusen spårlöst från klubben och carlo sörjde. Men han har ju sitt på det torra nu för tiden så han kom över det!

Den lilla blonda slovenien Diana delar nu Carlos säng, men det kostar massa hångel på dansgolvet. Det har han råd med.

Annars har ju Betty Poop varit på besök och skrattat åt att våra grannar heter Bajs i efternamn, två av dem faktiskt. Det var galet roligt att ha halva eliten på besök! Jag tror hon kommer tillbaka:-)

1 kommentar:

Drama sa...

ah, okej! då fattar jag.. trodde den debuten kom efter montenegro! haha bra koll..