måndag 18 maj 2009

naken med åldern

Ok, Päron träffen gick bra. Kom ju på att det skvallras mest om andra i bloggen så jag behövde inte springa och gömma mig. Dessutom kom dem med både jordgubbar, gass och champagne så et kunde man ju inte springa och gömma sig från. Tycker vi ska börja införa lyxmåndag i vår lilla lägenhet och jobba mycket jordgubbar och champagne... i like:)

Eftermiddagen spenderades på "the swedish beach" som slovenerna kallar vårt ställe eller "Erasmus hangout" som vladica säger med Drama, team frankrike och team spanien. Jag kunde inte undgå att märka att med åldern i slovenien så kommer också en stor förkärlek till naket. Och nej, jag menar inte att jag kännt mig ut-tittad av äckelgubbar utan att om att jag inom loppet av 4 minuter såg:

1. En man (70+) sitta naken i gräset och ha en diskution med sin fru/flickvän/älskarinna/syster. Vad vet jag? Men naken va han. JÄTTENAKEN!

2. En dam (60+) står och torkar sitt nakna skrev nere vid havet. Vet inte var hon hade haft sin muff men torkas skulle den. ORDENTLIGT!

3. En man (65+ kanske, vad vet jag?) sitter med bar rumpa på kanten mot strandpromenaden, badkallingarna vid knävecken och verkar ha en otroligt spännande diskution med sin fru eller syster men defentivt inte en älskarinna för hon gav inte ens ett ögonkast på hans banan. Jag tyckerdet är en mycket märklig situation och säger för 3 gången till Carlo, "kolla en naken gamling till".
Precis då tar han av sin badkallingarna helt och tar på sig ett par skjorts till halva låren. Carlo tittar och säger vad jag tänker... "VARFÖR??"
Jag svarar att han kanske gillar att sitta med bar rumpa mot sten. Precis då reser sig gamling tre för att ta på skjortsen och vi får en ordentlig titt på gamlingens rynkiga stjärt.... I feel sLOVEnia kan man säga... yeay!

Carlo ver mer upprörd över gamling 4 som snott hans tjej. Hans tjej?? En dam (50+) med en leopard bikini som enligt mig visade lite för mycket av den gamla kroppen...

Inga kommentarer: