onsdag 6 maj 2009

Vulgär mens-story

Känsliga läsare bör inte läsa detta blogginlägg.

Ok, okänsliga läsare som bestämt sig fö att läsa det bör inte äta samtidigt...

Idag känner jag mig lite vulgär och det passar ju bra nu när jag ska blogga om den sjukaste stryn jag hört i slovenien. Och nej, ingen i Team Sweden som har gjort det utan en kille som heter Marko. En sloven såkart! Han var med Pierre and Carlo på springbreak i Montenegro och tog hem priset för fullast och galnast på resan. En kväll drar han hem en tjej som har mens. Inte så fresh tycker många men skit i det tänker Marko. Han tar för sig av härligheterna och vaknar nästa morgon med torkat mensblod runt hela munnen och blod på sängen, golvet och väggen som gått igenom väggen till nästa rum. Marko fick sen betala 300 euro för att han "trashat" rummet...

I samma rum bor Mitja, också sloven. Mitja får också napp en kväll med en tjej som liknar en valross. Till storleken iaf. Vet inte vad det är med tjejer i Montenegro om alla har lingonvecka samtidigt eller om det var en ren tillfällighet men så va det iallafall. Mitja är dock inte lika förtjust i den röda drycken och istället för att ta för sig som Marko spyr han över hela fröken Valross. Nice!

Hoppas jag inte förstörde er aptit nu
peace out

1 kommentar:

Jessie Jones sa...

Ööööööööööööö!