lördag 31 januari 2009

seg i sängen

Jag e asseg. Och bakfull. Och trött. Och tanken är att vi ska festa snart... Igår va ju tanken att vi bara skulle dricka lite öl på en pub i stan men det slutade med att jag och Carlo lunkade hem vid halv fem på morgonen trötta efter att ha dansat på bardisk, bord och stolar... Tydligen spelar dem Alcazar (ni vet det där bandet som alltid är med på melodifestialen) i Slovenien. hmm??? Det blev litedrama, lite "jag har aldrig", lite "ge tändaren till den" och lite shots. Men kul va det, absolut!

Italien idag. Jag var bakis (ska jag vara ärlig var jag nog ganska full fortfarande i morse), Lisa var shoppingsugen, Pierre konstaterade att anledningen till Carlo inte har körkort är att han inte kan uppföra sig i trafiken ens till fots och höll därför på att dö flera gånger idag. Han borde ta lektioner i hur man blir en fotgängare.

Nu ska jag ligga och dö en stund innan det är dags för party igen. yeay. fett osugen just nu men det kommer nog... Ja, Tina - tjeckens mutta är så hårig att hon skulle kunna frisera till en hockeyfrilla eller permanenta och skaffa afro...

1 kommentar:

Pierre sa...

Haha så jävla roligt med Sven Stekare! Carlo.. jag ska fråga Miha på international office om han kan fixa fotgängarkurser till dig istället för förarkurser!

Ja fy fan hon har redan börjat klaga på att vi ska ha fest här på hotellet i vår korridor idag.. trotts att det är två timmar tills den ska börja lol ! förra gången när vi hade en liten förfest med laptop som musik så ville hon att vi skulle festa helt UTAN musik, jävla cpgrottmongo-grisbjörnstrut ! :D