fredag 30 januari 2009

På med trosorna, tack

Ska nämna min rumskamrat tjecken. Hon dricker inte, sminkar sig inte och idag luktade hon svett. De är ju inte så fresch direkt... Hon har också haft samma "outfit" i fem dagar nu... Hennes outfit stämmer bra överens med fashion by Koper, hon jobbar rödrutiga byxor och orange t-shirt. Till detta har hon praktiska (fula) gympaskor och en funktionell fleece jacka. Ibland spexar hon till denna outfit med en härlig blå sjal tajt runt halsen...

Hur jobbar då denna tjeck by night? Jodå, nattetid jobbar vi en rosa t-shirt som är väldigt oversize. Oversize är jag mycket tacksam för eftersom hon inte bara släpper tuttarna på grönbete som meddve skulle säga utan även luftar och vädrar sin muff. Tyvärr har även oversizde t-shirtar en tendens att klättra upp på morgonen och täcket en tendens att åka av när det är lite varmt... Jag sover nu med fejjan mot väggen och vänder mig automatiskt med ryggen mot den andra sängen på andra sidan rummet på morgarna innan jag öppnar ögonen för att slippa börja dagen med att se en tjeckisk mutta ligga och vädras. Själv jobbar jag mycket pyjamasbyxor och stor t-shirt. Ingen svensk mutta som ska få se dagens ljus på länge nu ju!

Välkommen till min värld, ett rum på kanske 16 kvadrat, yeay!

2 kommentarer:

Tinalina sa...

HAHAHAHHA! Du är världens bästa bloggare. I love you blog och är så glad att den är tillbaka i mitt liv!

Men fy fan vad äckligt... Jag skulle inte ens viljase en tjeckisk mutta om jag var lesbisk. Jag kräks av tanken på henne utan att ens ha sett henne. Den är hårig va? Sorry for asking men...

Pierre sa...

Alltså det är nästan så jag har sett den när jag har suttit här och "lanat", sjukt äckligt.. Keep it INSTÄNGD liksom! Peace!