tisdag 20 januari 2009

bettan och betty

under mina tre terminer i kalmar så har jag och bettan gått igenom många bra stunder. hon har stått och väntat på mig många timmar, tagit mig till platser och skapat fina minnen. vill passa på att säga hejdå till bettan som lisa så omtänksamt har gett ett hem under mina månader iväg. tack lisa och hejdå bettan!

För att göra saken ännu mer komplicerad så ska en ny bettan bo i min lägenhet men inte min bettan. för enkelhetens skull så kallar vi nya bettan för betty. Därför tänkte jag säga till alla mina (typ 7) läsare att bettan hälsar och i höst kommer ni få lära känna betty och därmed förhindra missförstånd i min blogg i framtiden. Jag tror nämligen att många av er skulle tycka att de va konstigt om jag skrev att jag skulle dricka vin med bettan en kväll och så menar jag betty.... jaja, ni som känner mig fattar vad jag snackar om och ni andra har inget i den här bloggen att göra så jag skiter i de..

Inga kommentarer: