torsdag 29 januari 2009

tako tako

Massa bokstäver. Ingen logik. Slovenska är assvårt!

Efter 3,5h slovenska idag har vi käkat och nu sitter jag och väntar på att maten ska smältas så jag kan gå ut och springa en liten runda innan det blir mörkt. klockan är fem och än har inte solen försvunnit bakom bergen... Mycket mer spännande än så har dagen inte varit. Jag ska försöka ta dnsklass idag men skolans hemsida är på slovenska så jag vet inte riktigt hur det funkar, min slovenska är ju inte riktigt fullbordad. än. men det kommer... Jag ska iaf droppa in i dansstudion och se vad som händer... kan ju gå?? jaja, de löser sig nog!

Det här kan vara det kanske tråkigaste inlägget någonsin... Carlo lär ha mer att skriva om eftersom han har sett juventus i Italien med Pierre och fått elaka fingret av italienare... med de känns som hans historia att berätta - inte min.

Kako si? Hur mår du?
Tako tako Sådär

Inga kommentarer: