söndag 1 februari 2009

Lullig på rummet

Jag är lite lullig/tipsy/salongsberusad. Jag gömmer mig på mitt rum. Klockan är tjugo i tre på natten och nu slutar man förfesta och går ut. Själv har jag inte hunnit vänja mig vid att förfesten börjar tio, man går ut vid två och kommer hem vid sex-sju på morgonen. Jag kanske börjar bli gammal men efter att ha varit stenpackad igår och kommit hem vid fem på morgonen, gått upp vid halv elva och vatt i Italien hela dan så känns det rätt tungt att gå ut och festa mitt i natten, jag brukar ju ha hunnit hamna i nåns säng vid den här tiden i Kalmar.... Hahaha:)
Poängen är att jag tror att jag blivit för gammal för att festa massa, inte sova och därför gömmer jag mig på mitt rum nu... Patetiskt va?

Kvällen har varit bra med nya människor, dricklekar och banana dance. Jonas- jag saknar dig. Banana dance är inte densamma med nån annan!

Inga kommentarer: