fredag 2 januari 2009

2009 - nu kör vi!

ett nytt år. flera nya möjligheter.

best of 2008 då?

tänka tillbaka på året som vanligt har jag tyckt varit töntigt och onödigt under alla mina år sedan man tvingades till just detta på grundskolan men nu tror jag att tiden kommit ifatt mig. jag är vuxen.

att tänka tillbaka på vad man har gjort och hur man hade kunnat göra allt annorlunda kán vara ett nyttigt sätt att ransaka sig själv. jobbigt men nyttigt. fast jobbigt så jag nöjer mig med att bedömma min omgivning. äh, jag ska sammanfatta året i siffror...

under 2008:

1 skidresa
1 solsemester
1 shoppning och festa semester
1 jobba i ett annat land resa
2 julmarknader
5 besök i kalmar
1 som gjort mig riktigt arg och framförallt besviken
ca 300 fester eller vad tror ni=???

denna rensakning av mig själv har lett till att jag ska börja skriva dagbok, annars är det ju omöjligt att komma ihåg ett helt år... titta, lärt mig något idag!

Inga kommentarer: