onsdag 9 januari 2008

volli-bolli 15/10-07

snacka om att man är nybörjare på att blogga… trodde jag publiserat förra inlägget men de va tydligen bara sparat… ojdå! måste bli bra på sånt om jag ska kunna blogga flitigt hela sigges borta tid…
jaja, då var det iaf torsdag igen och jag har spenderat dagen hos vevve med tjejerna och pluggade även om det blev en MASSA skitsnack också. många ämnen som diskuterats många gånger förr men som aldrig blir uttjatade!!! hahaha!
imorrn blir de tacobuffe och idol. mys.
jag e så glad för jag kom på den briljanta iden att hitta kenny starfighter på youtube. så rolig när den här runar-liknande karaktären springer runt och letar chokladzingo. haha, mitt blogg-iq sjönk precis med hrmm…. mycket men jag samlade på mig mycket vuxenpoäng igår när jag lagade köttfärslimpa och kakade potatis. och sen drack jag massa vin med adela men hon drack dubbelt så snabbt å fick ta en lite powernapp för att orka hela kvällen.
sen fick vi göra en kvalitetsundersökning på toan på fula firren med en öl i var hand och bena bekvämt upplagda på papperhållarna. tick tack.
volli-bolli på er i sann kenny-anda

Inga kommentarer: