onsdag 9 januari 2008

adelas bruna kanelbullar- 15/11-07

bra helg!
idolmys med tjejerna och utgång igår… glad att se att harrys inte bara var fullt av mulliga män i kritstrecksrandiga kavajer och “hippa” frillor alá Jihde eller Gessle. Jag hade faktiskt riktigt roligt med mina chiquitas även om de va synd att inte alla kom in. som vanligt blev de sent och jag vaknade inte försen vid två när mapa ringe från kina och sa wan´ha.
blir hårdplugg och träning i veckan nu med undantag för en utgång med adde på onsdag. sjukt rolig brud som till halloween funderade på att färga ett par kanelbullar bruna och sätta fast på huvudet för att få sen snygga prinsessan Leah looken. men hon kunde inte komma på hur vi skulle fästa dem så istället fick jag öva på min framtid som halloweenkosym-fixande-mamma. och rummet blev fullt med hår när borg och mac behövde friseras också=)
nu ska jag tillbaka till den bästa filmen någonsin - Snatch!

Inga kommentarer: