onsdag 9 januari 2008

nån mutta får det vara 17/10-07

min hjärna har haft en så ansträngande dag. stackarn måste förtvivlat jobbat på högvarv under webb-lektionen för att fördriva tiden. medans jag trott att jag lyssnat på vad torrbollen sa så har den sökt efter gamla meningslösa låtar som sätter sig på hjärnan. första rasten går jag utan förklaring och nynnar på “crazy frog”, andra rasten har jag avancerat till drejdel drejdel drejdel som jag lärt mig från ett south park avsnitt för tusen år sen och efetr sista lektionen går jag helt sålunda och sjunger tutifrutti för allt vad livet är kärt. hmmm, kanske ska införskaffa mig en cd-spelare så jag kan lyssna på musik som folk vill höra?!?
haft en superbra eftermiddag och myskväll. fikade i 2 1/2 h på vårt nya favvishak och efter halva tiden insåg vi vilka stereotyper vi är som bara snackar skvaller, killar och shopping men sen insåg vi att det lyhörda cafeét inte var bästa forumet för att prata sex för inte finns det väl andra saker som är viktiga i livet? eller? va?
iaf, fika i 2 1/2 h tacobuffe på en kvart och jalla jalla till idol. tyckte att det var bra att mattias åkte även om jag tyckt att han va bra både förra å denna gången men hans röst e ju lite väl mjälig. olivolja och wailsoppa är väl två välkända uttryck som förklarar det bra.
Imorgon blir det stor HEJDÅ-SIGNE-DAG! baka lussebullar och för-jula lite på dagen och dricka glögg och ut o svina på kvällen, haha. måste bara ner och hitta nåt att ha på mig på stan=) kanske klippa mig ock…. hmmm…. men nä, usch vad tradigt att sigge drar alltså. skittråkigt men hon kommer ju tillbaka. och hon har ju en blogg i sin ära=)
dagens outfit: trasiga strumpbyxor (inte meningen)
dagens mat: taccobuffe med rinnig köttfärs och vitlökssås av misstag
dagens låt: crazy frog (ja…. varför kan man fråga sig?)
dagens klant: lottas david som hugger sig själv i näsan med en kniv
dagens bragd: göra en snygg inbakad fläta på vevve i liggande ställning
många myssiga hälmassager på er
puss från mig
din vän i etern

Inga kommentarer: