onsdag 9 januari 2008

"när lisa står i baren får man de man vill ha uta att behöva beställa"3/12-07

jag har haft så mycket julmys i kroppen redan så jag börjar fundera på om det kommer räcka hela tiden fram till jul… nästan alla julklappar är inköpte och inslagna… bästa julklappen är en ryggkliare till pappa men han ska få lite annat också, han har ju varit så snäll i år, so alltid=)
på tal om julmys så hade vi julmys med klassen idag som en “efter-skåne-grej” och tittade på kort… varje gång ett foto på signe kom upp så sa hela första raden med chiquitas “-nawwwwww, siiiiiggggeee” i kör. du e saknad gumman men jag kan tänka att du har det jättebra….
vatt och kört provpass på nordic club idag. ska börja instruera där på onsdag så de va roligt att få köra en liten koll först. annars e jag fortfarande lite småtrött efter lördagens bravader. sjukt kul kväll…. fest me nordic club och sen på födelsedagsfest hos josefin i klassen på taket där man hittade massa fulla chiquitas, lotta speciellt skulle jag nog vilja påstå. -när lisa jobbar i baren så får man vad man vill ha utan att beställa, sa hon mycket nöjd=)
-vad vile du ha då? frågade jag
-vatten!! hahaha
så söt hon e. själv bosatte jag mig på schlagerdansgolvet och gjorde bara korta resor till lisas bar när törsten blev stor. Imorgon e det bibban och partnerföretag som gäller. jag ska äta lax. puss
dagens oj:
vevves monsterröst på föreläsningen “de hade vatt mysigt att åka till paris”

Inga kommentarer: