söndag 13 januari 2008

Talangjakt!


idag har jag inte haft något som jag måste/borde/ska göra så det firade jag med att inte göra något vettigt alls. jag tänkte t.o.m. strunta i att bädda men jag tror att jag bäddar till det ändå. på vägen hem från maxi där jag handlat en liter mjölk och en purjolök ringde vevve och surprisade med att hon är hemma så nu måste jag visa mina talanger i köket när hon kommer på middag. det gäller ju att vara talangfull om man ska vara en chiqitababe. speciellt om man umgås med flairingproffs, norrlänningar och en massa drottningar på dansgolvet. nä, det gäller att ha sina talanger och idag tror jag att i köket kommer min talang att ta ut sin rätt, men bara om det nu inte skulle bli bra så lägger jag upp en bild på när jag lyckades göra en inbakadfläta i vevveshår när hon ligger ner. de e talang!


dagens utförande:

Bäddade sängen


många talangpussar på er

Inga kommentarer: