fredag 11 januari 2008

tentaslask och borrmaskiner

igår kom pappsen på besök och jag hann städa det mesta fast jag tvivlar på att jag hade kommit upp om inte lisa hade tvingat mig. bra att ha en lisa. alla borde det, ha en lisa alltså som bor två meter ifrån än fast upp liksom. jaja, pappa e ju så underbar. vi tog en sväng på ikea och handlade en bokhylla som vi sen inte fick upp eftersom den (såklart!) ska upp på betongväggen och pappas borr fixade inte min bastanta gräns mot grannarna. men tavlorna kom upp iaf och spegeln i hallen med. tjoohoo.
idag ska vi göra klart partneruppgiften, skönta att va ledig i helgen så man kan lada för åre, och snart kommer ju vevve, gött! hon har ju saknats. nästan så vi har adopterat fru h eller degen men en sån bootstrap alliance hade inte fungerat i längden, jag tror mer på en alliace of the weak.
tentaslasken visade exempel på att vi lever i ett infosamhälle eftersom vi lyssnar på låtar från you tube, är på facebook och dansar nätverksdanser som underhållning. men kul va det. roligare här än på ernesto där pierre inte fattade hur carlo kunde få napp med sina skor och vi drack drinkar i världens fulaste glas. tjoflöjt. och vissa kan ju bara ta sig.

dagens:
har inte hänt så mycket idag...hmmm... får ge dagens kram till pappa som varit så gullig!

puss tja, over and peace out

Inga kommentarer: