onsdag 9 januari 2008

kreativt bak med vienhets-bullar

en drink, en liten banan, en stor banan, en tomte, en flaska, en shaker, en gran… jag de finns inga gränser på hur kreativ man kan vara när man bakar och de gav vi-enheten bevis på vår sista lördag tillsammans som komplett vi-enhet. las chicuitas. blir tomare nu utan sigge…. men man ska vara positiv! Hon kommer ha jätteroligt annars åker hon hem (för det har hon lovat), hon kommer i vilket fall som helst hem om ett par månader och vi får väl istället för att fälla tårar över signe vara glada för lite störreplats att skaka rumpan på dansgolvet, en mindre upprepning när vi “pluggar” och ….. hmmm… nä, de finns inget roligt med att signe åkt…. jaja, vi får väl leva på glada minnen så länge… som i lördags (minnet finns men de blir lite småsuddigt fram mot småtimmarna). galet och mysigt hos signe, jossan flippar ut totalt och visar upp alla sina konster från att gå ner i brygga till att leka hund, drar till puben för att dra några shots och ger oss av mot palace men på når vänster lyckas vi åter igen hamna på kåren…. ingen vet inte riktigt hur det gick till o vevve blir lessen eftersom hon “klickar med äldre män”. vi gör ett nytt försök att inte gå till kåren nästa vecka, eller dem får göra det… jag ska ju hem till sandby och mysa me “gamla” polare. de blir tajt men jag ska lyckas hinna med både jenny, alex, johanna och simon. kanske kan hinna me carolin också, vem vet och såklart la familia.pärondrycken från maxi var till alla som undrar väldigt god. bästa planerade oplanerade inköp jag gjort, borde alltid åka till maxi packad på söndagsmorrnar. en tidig söndagmorgon får man uppleva så mycket typ på vägen såg jag en vägskylt uppställd på en bil bara sådär. där va några som var typiska mer:are…. dem var mer kreativa än mig (även om jag är mycket stolt över våra kreativa pepparkakor) och mer fulla än mig för att palla göra slag i saken.dagens kred: charlotte (scarlett) för hennes vi-tolkning i lussdeg
dagens tragedi: sigges avfärd

Inga kommentarer: