onsdag 9 januari 2008

ordbajsarnas drottning

nu är äntligen tentaskiten över… för denna gången alltså. det jag har säga om tentan är ordbbajs.punkt. om det inte är referera man ska göra så ska man relatera, lärarna borde gå en kurs så dem lär sig ställa rätta frågor. jaja, det löser sig sa han som sket i vasken! (usch, vad äcklig du är Frida! vem e du?) de senaste dagarna har bestått av mer eller mindre plugg (igår mer av mindre plugg och mer facebook, eller fuckface som jossan säger, hos carlo). fått posivtiva komentarer om min nya lugg, fast jag vet inte om “du ser ut mer som en melanie kan räknas som en av dem”. Lisa gör ett bra jobb med saxen även med lite (!?) alkohol i kroppen. den enda träning jag fått i veckan är min och lisas nätverksdans men de e ju alltid nåt. får nog ta en sväng ner till gymmet och komma igång igen.
annars kantas livet av att vi väntar på vevves och signes hemkomst! säkert att ni trivs tjejer?? jag slänger en liten tanke till jessica som skriver en 20poängstenta idag på alla ben och muskler i hela kroppen och massa annat vad nu läkare ska kunna. inser plötsligt att jag har det kanske ganska bra ändå. ett stort tack till lisa som har förgyllt mina pluggdagar i helgen! Nu börjar uppladdningen inför Åre!!!Tjooohooo!!! Sjukt taggad!
gymmet here i come! peace out!
dagens ord:
ORDBAJS (på hög nivå)

Inga kommentarer: