onsdag 9 september 2009

svett på kalle anka fest

Eftersom jag varit hemma och "pluggat" (läs vatt på facebook, lagat mat, bokat resa, ändrat bloggen lite och kollat mailen 711 gånger) så kändes det som om min dag började först när jag lämnade bostaden för att träna. I vanliga fall tycker jag som dem flesta andra om att vara fräsch när jag träffar folk men idag tog jag ingen hänsyn till de odörer som min kropp möjligen utsöndrat under träningspasset utan jag gick upp till killarna ovanför Tina och skrek och svor lite över dålig fotboll och gjorde en sväng inom Storms förfest på vägen hem. Ja, i svettiga träningskläder, osminkad och håret i en frisyr som säkert är olaglig i vissa länder.

Mitt i förfesten hoppade Frida, Amanda och Becca upp och skrek

- KALLE ANKA FÖRFEST!!

Därefter tar samtliga deltagar i Storms lilla lya av sig sina byxor och dansar runt. Eftersom jag hade ett par av mina favvis trosor (svart spets-string som det finns ca 22st av i min garderob) och endast hade ett träningslinne på mig kände jag att det var min signal för att det var dags att dunsta hemmåt. Så det gjorde jag. Jag kanske hade svettat ner tillräckligt många denna dagen?!?!?!?!

Inga kommentarer: