fredag 18 september 2009

Lite aldrig på FRIDA ANDERSSON

Men hallå.... jag kommer till skolan 11.30 galet pepp för ett seminarium som inte ens berör mig eftersom jag redan gjort mitt. Men duktig student (NOT) som man är skulle jag vara schysst mot mina klasskompisar och komma och lyssna. Frida också. Saken är att när jag dyker upp i skolan och ska ta en liten paus i solen innan jag ska börja går jag förbi klassrummet och ser till min förvåning att KLASSEN sitter i salen och redan har börjat. Jag kollar schemat och inser att jag är sen. MYCKET SEN! 

Igår när jag och Frida skulle skiljas efter en tur på stan sa hon så jävla kaxig och sa "vi ses i skolan kl 12 i morgon" Självklart anade jag inget utan trodde hennes ord. Det skulle jag aldrig ha gjort! Vi började 8.45. Jag ringde Frida och berättade nyheten! Sen skrattade vi resterande del av samtalet eftersom vi är så misslyckade. 

FUCK YOU LIAR

 

Inga kommentarer: