lördag 19 september 2009

men ååååå

I går var jag (TINA) så sugen på att ligga så jag hade kunnat offra mig på ungefär vad som helst. Alltså lite gränser har jag väl fortfarande men fan vad sugen jag var. Egentligen var jag sugen på det mesta, LIGGA, ÅKA TILL LONDON, SHOPPA, FIKA AND so On. ALLT annat än just skriva skolarbete. Sen ringde jag till FRIDA och smittade av mig så hon också blev liggsugen! Sen stoppade jag ut huvudet genom fönstret (jag bor på gågatan) och tänkte se om det fanns något potentiellt på gatan (jag bor vägg i vägg med en sportbar). JAG VAR SÅ SUGEN! Men jag hittade ingen. Får hoppas på bättre lycka ikväll...

Kl är 10.16, det är lördag morgon och jag har hunnit med att gå upp, tränat, druckit 2 koppar kaffe, ätit keso, duschat, gjort mitt x irriterad (hahaha) och bloggat. Dagen börjar bra. Jäkligt produktiv. Hoppas det håller i sig, måste plugga idag.

Förresten är jag besatt av keso! 

Jag måste bara berätta om mitt x och varför han blev irriterad. Jo för att han är en töööönt. Han hade postat ett meddelande på sin egen wall härom dagen där det stod "min BB blev stulen igår tillsammans med mina nycklar" Varpå jag tyckte han var lite materialistisk så jag kommenterade och skrev exakt. "Nu fick du sagt att du hade en BlackBerry, man hade ju kunnat skriva MIN MOBIL blev stulen" AHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH! Palla bli irriterad för det! Sååå töntigt, det är ju sant! Det är precis som att jag skulle skriva min MACBOOK gick sönder och inte min dator gick sönder. (HA! nu fick jag sagt att jag har en MacBook, YES!)


ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH, jag blir trött. MEN JAG VET VARFÖR HAN BLIR IRRITERAD och det är för att HAN VET ATT JAG HAR RÄTT!!!! 


Inga kommentarer: