onsdag 9 september 2009

sluta klona mig

Ojojoj, plugga var det ja. Kan ett halvår i slovenien ha något att göra med hur omotiverad man är till att börja plugga på allvar igen. Jag sitter mest i nattlinnet framför datorn och äter cocktailtomater och intalar mig själv att jag pluggar men är mest sur för att jag inte gick upp vid nio som jag hade lovat mig själv.... Uppstigning vid elva jobbade vi idag ja... som det kan gå. För övrigt är jag arg på världen som känner att dem måste härma mig. Jag menar jag älskar min lila adidas tröja och mina randiga tröjor från Gina Tricot men tydigen ska hela resten av stan också göra det. Det är ju som om hela Kalmar har brutit sig in i min lägenhet för att klona min garderob. Det gillar vi INTE! Snart sliter jag av er kläderna och låter er gå omkring nakna i stan era små slampor eller beväpnar mig med sprejburkar som jag kan smutsa ner er med... mohahahahahahahaha




Sorry for cuting you out of the picture Gary but it was necessary. You stole the focus from my adidas jumper...


Inga kommentarer: