lördag 12 september 2009

korkade nollor

Sitter i min soffa (jag ÄLSKAR min soffa) med en kopp te på bordet och försöker förtränga att det är fredagkväll och jag sitter hemma SJÄLV med min soffa, mitt te och min plugg bok. Det går sådär... Grannen har förfest och sitter och tjuvlyssnar. Det är nollor, det är spännande och det är skvaller och dem har så FEL om allting. Suck! Det kliar i mina ben och jag får nästan gräva fram mina handklovar ur nattuksbordet och spänna fast mig i sängen för att inte gå ut och lägga mig i deras disskution. Men dem är ju bara små nollor än så länge... Dem lär sig med tiden! Kalmar är litet och man greppar hur livet är här ganska fort. Jag får återgå till min bok istället...

Imorgon kommer jag se såhär suddigt efter ett har glas...



...ha såhär snygga dojor på mig!!!! :)






Inga kommentarer: