fredag 18 september 2009

Mongo på LIDL

För det första vill jag bara klargöra att rubriken på förra inlägget borde ändras, det borde stå "Även om det är svårt att tro så gör även den fantastiska Frida Andersson misstag ibland!". Det är bara min åsikt och det är ju min blogg så min åsikt är lika med lag!

Men nu måste jag berätta om när jag blev attackerad av ett Mongo på väg till Maxi. Jag vet, man får inte vara elak mot mongos men jag gör ett undantag. Jag kommer rullande på mina rullor och är allmänt tillfreds med livet. Då kommer det jävla mongot och börjar springa brevid mig och skricker "vänta vänta vänta". Jag tycker redan nu han är störigare än Bitterfittan men stannar till eftersom man inte får vara elak mot mongos.
Jag säger:

-Ja!?!

Mongot stirrar på mina bröst som är väl gömda i min nya hood-tröja.

- Ja???? Ville du nåt?????

frågar jag igen...

Mongot bara flinar och säger

- Mickeeet braaahhh!

Nämnde jag att det var typ ett arab-mongo som inte kunde svenska?? Det va det iaf!

Jaja, tänker jag och rullar ifrån mongot på mina rullor och fortsätter mot affären. Tyvärr kommer jag framme vid maxi på att jag har glömt extra dojor och att jag inte får a rullor på mig på maxi.... Fan, jag står och funderar ett tag men bestämmer mig sen för att glida in på LIDL och vänta med Maxi. När jag rullar in på LIDL så står det jävla mongot vid grönsakerna och när han ser mig rulla in skricker han HEEEEJJJJJ över hela affären som om vi var bästisar som inte setts på en halv evighet. Jag nickar lite artigt, tar en korg och springer och gömmer mig bakom ketchupen. Där står jag och gömmer mig tills Mongot lämnar frukt och grönsaksområdet. Då smög jag mellan kyldiskarna för att Mongot inte skulle se mig tills han hade betalat och gått. Då äntligen kunde jag handla i fred!

1 kommentar:

Tinalina sa...

HAHA, sprang du med rullisarna