söndag 13 september 2009

Om du vore svininfluensan

Är det fest så är det fest och igår var det verkligen fest. Kräftskivan blev ett enda stort skrattkalas med kräfthattar som höll uppe hängpattarna, charader med raggningsrepliker, en jäkla massa pajer och mat och massa massa sånger. Så sjukt bra helt enkelt!!!!!!!!!!




Vidare till kåren som va precis som man förväntade sig av kåren... Ja, ni vet. Och sen lite otippat till Harrys. Jag kan hålla med om att det finns lite potential men där är också mycket småfeta och gubbsjuka farbröder som spanar in en. Och då menar jag inte att deras ögon är på ögonhöjd... Efterfest på Tullslätten som inte höll samma mått som den gjorde förra året vid den här tiden. Jag och Storm var sjukt missnöjda över att Björn kom ihåg att låsa om sig innan han deckade, vi hade ju en elak plan om att lägga kaviar i hans huvud. Jag satt mest och garvade åt fyllekajan Storm som va hysteriskt rolig. Sen garvade jag hela vägen hem. Det var lögn, jag led hela vägen hem. Det är inte lätt att balansera på hooker-heals en hel kväll men är sjukt nöjd över att vara längre än Jossan en hel kväll och mina hooker-heals är ju dessuton snyggaste skorna i stan!!!



Pierre la den bästa raggningsrepliken under kvällen.
- Om du vore svininfluensan skulle jag vilja vara ditt svin.

Den funkar, jag testade ett par gånger :)

Inga kommentarer: