onsdag 2 september 2009

hemma blind??

Jaja, Gary är här. Klart jag måste ta med honom till Öland. Den lilla pojken måste ju få i sig lite kultur också. Varannan vatten eller varannan kultur säger man ju !?!?! Vanligtvis tänker jag Öland = SNARK men hoppade in i bilen och körde över bron. Tänkte att jag kunde ju köra en sväng till Borgholm iallfall. När jag närmar mig Borgholm slott säger jag utan nån vidare entusiasm.
- We could go to the castle if you want to. Borgholm slott.
- OMG, is that where Roxette recorded their music video???
- Ehh.. yeah.
- YEA!!!!
Gary spärrar upp ögonen och börjar studsa i bilen samtidigt som han sjunger Listen to your heart för fulla munnar! Tydligen var det jätteintressant med stenväggar om Marie Fredriksson har varit där.... Facebook statusen var senare Marie Fredriksson please marry me!

Inga kommentarer: