onsdag 27 januari 2010

nere i bitterträsket

Har slösurfat, kollat Paradise Hotel (måste ju vara uppdaterad om man skulle råka springa på The kid imorrn), slösurfat lite mer sorterat upp i tvätthögar, ignorerat disken och kollat på 6:ans utbud av komediserier. Klockan är nu närmre halv två och jag ska upp om 6 h. Jag vet, jag har det mest spännande livet ever!!

Oroa er inte, jag tror bara att jag har hamnat i en bitterfittesvacka (varsågod svenska akademin, ett nytt ord för 2011 års svensklexikon) ikväll. Det är svårt att inte låta min inre bitterhet ta över när det känns som det enda man gör är att säga hej då till alla hela tiden. Idag va det bye bye Carlo, Josie och Jossan. Va fan! Inte konstigt att man blir mer och mer Bitterfitta för varje dag som går när mina sköna homies sprider sig snabbare över världen än HIV i ett u-land.

Detta måste genast motverkas med öl, strippaerobic och lite shopping. Våren 2010- here I come.

1 kommentar:

Ali Bolali sa...

SOM vi ska diskutera Paradise när vi ses!!! Cheer up nu baby, nu kövi strip aerobic tills vi står där i spetstrosor och John knackar på! =)