lördag 30 januari 2010

lördagkväll?? va fan??

Det är lördagkväll. Klockan är elva. Jag ligger naken på en spikmatta och försöker ignorera träningsvärken medans jag tittar på TV. Ni förstår alla vad det här betyder... Det har hänt! Jag har blivit gammal och småtråkig. Det är lördag kväll och den enda som jag umgås med är min Farbro Barbro dress. Nu skulle man ha haft Plantans födelsedagspresent här. Den kan liva upp en kväll har jag förstått!

Inte har det vatt speciellt produktiv dag heller. Vaknade på Tiny Vs soffa med gårdagens smink och vandrade iväg till gymmet för instruktörsmöte. Sket i att träna, shoppade upp lite csn pengar på stan och gick hem och la mig tillrätta i soffan. Och där har jag stannat tydligen.


Allt är gårdagen, Caj och barens fel. Jag ska nog börja göra som Garran och ta varannan lemonad istället för varannan shot.

Inga kommentarer: