måndag 18 januari 2010

Gårdagens självklarheter

Vevvsan var mycket saknad under kvällen - såklart!

Carlo "Drama" Vercelli skapade massa drama bland töserna och försökte ta sig ur det genom att se så oskyldig ut som möjligt - såklart!

Jag bevisade på ca 1000 bilder lika dåliga som denna vilken usel fotograf jag är på fyllan - såklart!

Tina hittade den enda (!?!) killen i Kalmar som har en fetisch för öststatshoror och jag fångade honom på foto - såklart!


Jag gör mitt yttersta för att se kåt ut på alla bilder - såklart!

Storgatan är åtrerförenade vilket ledde till fyllor som med lite otur hade kunnat leda till att Moa vaknat brevid palacemannen - såklart!
Alex the kid fick min mage att krampa sig med anala historier från Mexico - såklart!
Sandra hade ngen BH - SÅKLART!!!!!

Den sista bilden på kameran är partyglada brudar och en för mig okänd kille som står och dansar på stolar för att dansgolvet är helt enkelt inte party nog - såklart!

1 kommentar:

Ali Bolali sa...

Min hals ser fan inte helt okej ut??! iiieeuuh...