lördag 23 januari 2010

I give you - the fixquick

Gårdagens outfit blir även dagens tips. Ladies and gentlemens, I give you the fixquick!

Skulle det vara så att du inte tvättat håret på 3 dagar, har gårdagens smink och ingat att ha på dig när dina vänner skriker i telefonen
- Kom NUUUUUUUUUUU, vi ska dricka öööööööööööölllll!

Då kan den klassiska fixquicken komma väl till användning

Innköpslista:
Torrschampo - gärna mycket
Kajal penna - gärna ännu mer än torrshampo
Ett piffigt smycke - gårdagens var guldplattor i öronen.


Konsten ligger i att göra dig så trashig som möjligt med mycket svart runt ögonen, rufsigt hår (med volym) och så en porrig blick. Blicken är det viktigaste, har du en porrig blick så kan du hävda att allt är fashion. Kolla på mig, istället för att folk igår garvade åt mig för att jag gick ut i tröja och hade glömt byxorna hemma så fick jag komplimang för min klänning.

SUCKERS!!!!!!!! Ni är så lättlurade!

Peace out!

Ps 1. Obs! detta gäller för oss dödliga som har dagar när vi ser ut som en påse skit med inslag av kräk och inte brudar som t.ex. The Kid - dvs brudar som kan va heta i allt. Allt inkluderar munkfrisyr, moonboots, oversizad t-shirt med Kalle Anka (eller ännu värre Anna Anka) och bajsrand i trosorna.

Ps 2. Detta är inte uppstart till ett bloggbråk. Jag har inga källor som hävdar att the kid har bajsrand i trosorna. Det var endast ett exempel.

Inga kommentarer: