onsdag 10 juni 2009

Vad hände?

VAD FAN HÄNDE? Här har ju varit så mycket folk i vår lägenhet att man konstant sneglat på dörren och väntat på att Lukas Moodysson ska komma in med kameran i högsta hugg och spela in uppföljaren till Tillsammans. Och nu sitter jag här helt själv? Va fan? Det får nog bli lite party ikväll om jag ska klara av det här bo-ensam-livet.igen. Ja, jag har ju egentligen bott ensam i ett och ett halvt år nu men man vänjer sig snabbt vid roomies. Helt sjukt att jag nu t.ex. kan koka pasta utan att herr Vercelli vakar över min axel, klagar om jag inte lägger i saltet när det börjat koka, rör om i pastan och tar tiden på hur länge det kokar. Just det ja, man måste hantera durkslaget på rätt sätt också. Och sen kommer oftast en djup suck och en anklagande min när ketchupen åker fram...

Inga kommentarer: