måndag 15 juni 2009

AP-MANNEN

Jag har ju tidigare beskrivit min slovenska stalker. Ni vet, tjock ful och ser ut som alla tomtarna inte är på loftet. Men vi har faktiskt en till, hela team swedens stalker AP-MANNEN. Han känns igen på två sätt. Han ser ut som en apa och han umgås med folk som ser ut som ett mellan ting mellan apa och människa. Om ni nu skulle få för er att komma och studera ap-mannen så hittas han med all säkerhet precis där vi är. Vi ser denna människa(?) dagligen och har aldrig pratat eller ens sagt hej till honom. Ser vi honom reagerar vi oftast med ett entusiastiskt, förvånat och förundrat "Nä, nä, nä. Det är Ap-mannen. IGEN!" Går vi till papa chico är han där, går vi till affären är han där och tar vi en buss till Koper så är han fan i mig där också. Han måste känna sig väldigt förvirrad och orolig nu när team sweden inte har varit i en samlad trupp på en vecka.

Alltså shit pommesfrites! Här e galet varmt! Det blir playan hela dagen imorrn alltså, nu ska vi bli pepparkaksbruna minsann! Nog först nu jag egentligen fattat att Lisa har lämmnat, det har varit full rulle så jag har liksom inte hunnit reflektera över det. Hade inte jag haft två svennar här när Lisa åkte hade jag ju fått bära sorgeband i en vecka! Men jag har svårt att deppa idag, afroalan ringde och sa att hon och Johanna kommer den 6, JAAAAAAAA!!!!!!

Jag älskar att alla kommer och hälsar på mig, det tradiga är ju att alla erasmus vilket innefattar halva min umgängeskrets här nere kommer ha åkt hem då. Men, skit i det som man säger på ren svenska. Nä, ni. Här blir det inga barn gjorda (och tyvärr fortfarande inte med projekt U heller), ut i solen Frida!

Inga kommentarer: